do 25 juli om 10:30 uur

Alweer de 4e bedevaart en ieder jaar gaan er meer mensen mee. Met ontmoeting en gezelligheid, met pret en een vleugje verdieping en met koffie en taart.

De sloep is comfortabel ingericht en mocht u slecht ter been zijn, dan helpen we een handje bij in-en uitstappen.

Dus: Bent u jong of oud (onze oudste deelnemer was 95 ! Houd u van gezelligheid of van stilte of van allebei en bent u een natuurbewonderaar of houdt u van koffie met gebak? GA DAN MEE ! Zo leren we weer iets meer van elkaar en over elkaar, genieten we van al het moois dat de Kaagse natuur ons biedt en staan we stil bij mooie teksten. Wellicht heeft u een mooie tekst of herinnering om met elkaar te delen. Dit jaar is het thema “water”. De afvaart en terugkomst is in Warmond. Naast de schipper is er een gastvrouw/heer aan boord die tevens vervoer naar Warmond en terug coördineert. Mocht u slecht ter been zijn maar kunt u goed zitten dan is deelname geen probleem. Rollators gaan gewoon mee. Onderweg drinken we koffie met iets lekkers bij een restaurant met alle voorzieningen.

Datum en tijden: Donderdag 25 juli, 10:30 – 13:00 uur en 14:00 – 16:30 uur

Per “bede”vaart kunnen er 12 personen mee. We varen alleen met mooi weer.

Kosten: € 15 pp incl. koffie met taart.

U bent allen welkom, alleen of samen. Ook een introducee (dochter, vader, buur etc) is welkom. Ga mee voor een ochtend of middag genieten ! U kunt zich opgeven bij Lyda Nell of het Kerkelijk Bureau. In uw mail graag vermelden of u met de ochtendvaart of de middagvaart mee gaat en of u zelf rijdt of graag met iemand meerijdt. Uw opgave is definitief na uw betaling van € 15 pp op rekening NL34RABO0373732198 t.n.v. PGW onder vermelding van kerkelijke activiteiten/bedevaart.