zo 11 december om 19:15 uur

ds. Bosma in de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

Het Haags Barokgezelschap voert onder leiding van Gilles Michels de Bach cantate ‘Unser Mund ist voll Lachens’ uit.

Het is een cantate vol feestelijke muziek dat mede tot uitdrukking komt doordat de componist in deze cantate veelvuldig gebruik maakt van trompetten, hobo’s en pauken. Het beginkoor opent met citaten uit psalm 23 en in de aria’s en recitatieven van bas, tenor, sopraan en alt wordt het koningschap van Christus uitvoerig belicht. Sopraan is Linde Schinkel, alt Anne Marieke Evers, tenor Felipe Gallegos en bas Berend Eijkhout. Liturg is ds Bosma en het orgel wordt bespeeld door Rijk Jansen.

Aanvang: 19.15 uur. Toegang: vrij. Na afloop van de dienst is er een open-deur-collecte.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.