zo 27 november om 10:00 uur

Locatie: Kievietkerk

Ds. Jilles de Klerk in de Kievietkerk te Wassenaar

We starten met de adventstijd, de vier weken waarin we uitzien naar Kerst.  De kinderen horen iedere week het verhaal van de een van de vier vrouwen die Matteüs in zijn lijst met voorouders van Jezus noemt. Deze eerste keer is  dat Bathseba. We zingen een couplet van het lied dat bij dit adventsproject hoort. Deze zondag wordt Mariëtte van den Berg bevestigd als ouderling. We nemen afscheid van de kerkenraadsleden Lyda Nell, Wilma Verschoor, Freek Koster, Eduard op ’t  Land en Rob de Lind van Wijngaarden. In de kerk lezen we Jesaja 2: 1-5, het visioen over de Dag van de Heer. Een dag die gerechtigheid en vrede zal brengen. De cantorij zingt de tweede lezing: Jacobus 5: 7-8. Lector is Frans Lugthart.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen. Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.