zo 31 juli om 10:00 uur

Locatie: Kievietkerk

Ds. E.J. Westera in de Kievietkerk te Wassenaar

De Apostel Paulus probeert in zijn brief aan de Colossenzen de jonge kerk en de gelovigen aldaar een richtlijn te geven over het leven in een geseculariseerde samenleving. De brief begint met de constatering dat overal in de wereld het goede nieuws vrucht draagt en mensen de boodschap van het goede nieuws aanvaarden. Hoe anders is het in onze tijd waar eerder het omgekeerde lijkt te gebeuren en het goede nieuws door steeds minder mensen wordt aanvaard. Zijn de woorden van Paulus nog wel relevant en zo ja, hoe moeten wij zijn woorden dan interpreteren? Aanstaande zondag gaan we op zoek naar de waarde van het onderricht van Paulus in ons hedendaagse geloof en in deze tijd van oorlog en groeiend geweld, waar de kloof tussen mensen, culturen en natiën alleen maar groter lijkt te worden.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen. Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.