zo 24 juli om 10:00 uur

ds. Jilles de Klerk in de Dorpskerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te zien

Op deze zondag staat Genesis 18: 16-33 op het rooster. Abraham treedt daar tegenover God op als advocaat van Sodom en Gomorra. Als advocaat van de duivel dus. Zulke advocaten kennen wij ook. Riduan Taghi heeft er één en ook andere criminelen. Tegenover God roept Abraham om ook in het geval van Sodom recht te doen. Maar wat is recht? Waar beroept Abraham zich op? Het leidt tot een boeiend en fascinerend hoor en wederhoor tussen God en Abraham. Precies zoals het moet gaan als er recht gedaan moet worden. Nico Visscher bespeelt zondag het orgel (en mogelijk ook de piano). Melody de Winter zingt voor en met ons twee liederen.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen.  Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.