zo 19 juni om 10:00 uur

Locatie: Kievietkerk

ds. Adrie Sterrenburg in de Kievietkerk te Wassenaar

Op deze tweede zondag na Pinksteren staat Lucas 8: 26-39 op het oecumenisch leesrooster. Een missie verhaal. Daarin heeft de uitdrijving van demonen een plaats. Voor ons is dat ver van ons bed en wereldbeeld. Daarom is het de vraag wat wij er mee aan moeten. In het verhaal botsen in ieder geval twee werelden op elkaar. De wereld van de mensen die een normaal leven leiden en de wereld van de mensen die dat niet doen. Het is vandaag niet anders. Misschien staat dit verhaal wel dichter bij de actualiteit dan je in eerste instantie zou denken. We doen zondag een poging dat te ontdekken.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen. Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.