zo 17 april om 10:00 uur

Locatie: Kievietkerk

ds. Jilles de Klerk vanuit de Kievietkerk te Wassenaar

Te bekijken via www.kerkdienstgemist.nl en ook later terug te kijken.

Een feestelijke dienst met liederen die uit volle borst kunnen worden meegezongen. Naast orgelmuziek is er, zoals het op de Paasmorgen behoort, ook trompetgeschal: Abigail Rowlands zal met Anneke twee stukken spelen en de liederen
begeleiden. We lezen het paasevangelie zoals Matteüs het vertelt. Alleen bij hem zijn er soldaten bij het graf, die van hogerhand bevel krijgen nepnieuws te verkondigen. Het gaat in de opstanding volgens Matteüs om leugen en waarheid, waarachtigheid en corruptie. Maar wat is als het om Jezus’ opstanding gaat eigenlijk waarheid? Kinderen en jongeren welkom in de dienst. En als het even meezit dit jaar weer de risus paschalis.

Wat betreft Corona maatregelen volgen wij de landelijke richtlijnen. Wel geven we elkaar de ruimte en houden rekening met elkaar.